Intrebari frecvente

Intrebari frecvente

Cine sunteti voi, firmadeconta.ro ?

Suntem Service Financiar Contabilitate, un grup de firme ce iti ofera servicii complete de contabilitate. Viziunea noastra este aceea ca, oferind servicii excelente de contabilitate, iti oferim o harta: harta deciziilor de succes. Facem acest lucru prin intermediul firmelor Service Financiar Contabilitate SRL si Service Financiar Contabilitate 94 SRL. Avem sediul si punctul de lucru în Comuna Corbeanca, judetul Ilfov pe Strada Aviatorilor Nr. 3, dar si in Bucuresti str. Aleea Terasei nr. 3B Bl. PE2 Ap. 21. Sector 4.

De ce firmadeconta.ro ?

Pentru ca suntem prezenti la clientii nostri din tot Bucurestiul si din judetele Ilfov, Prahova, Giurgiu, Galati si Dambovita. Numarul lor este in crestere si e posibil sa se fi adaugat noi judete la data la care citesti aceste randuri. De asemenea, colaboram cu firme din alte tari ce au reprezentante in Romania, precum si cu firme ce au actionariat persoane fizice straine. Pentru ca avem in spate experienta a peste 18 ani de contabilitate, din care ultimii trei ani am testat si perfectionat sistemul de lucru pe suport web. Pentru ca avem experienta colaborarii cu clienti din diferite domenii: servicii, productie, comert, etc. Aproape orice: de la comert cu amanuntul, la companii cu activitate complexa de constructii si montaj, de la afaceri online, la servicii de engeneering in surse de energie verde. Pentru ca am trecut cu bine alaturi de clientii nostri prin sute de controale in cei 18 ani de activitate. Doar in acest an am finalizat cu bine peste 12 controale pe linie financiar-contabila cu teme diverse de la controale ale garzii finaciare, la controale specifice rambursarilor de TVA sau controale de fond. Pentru ca iti oferim o serie de beneficii care nu le mai gasesti puse in practica la nici o alta firma de contabilitate, niciunde altundeva.

De ce contabilitate online ?

Evidenta contabila a firmelor este la fel in toata Romania. Modelul propus de noi este nou in Romania, insa nu e nou la nivel mondial. Companii din tarile dezvoltate aleg Romania, India sau alte tari emergente pentru externalizarea anumitor servicii, in vederea diminuarii costurilor. Pe aceeasi filozofie ne propunem si noi sa oferim cele mai bune servicii de contabilitate pentru firmele și companiile din orice loc al tarii. Contabilitatea online are doua provocari: increderea in firma de contabilitate cu care nu ai luat contact niciodata in mod direct și transferul documentelor. Am raspuns la ambele provocari, cu adaugarea ca aceste solutii sunt inca la inceput, iar schimbarile din anii ce vor urma vor elimina si ultimele urme de indoiala.

Cum functioneaza?

Foarte simplu. Stabilim impreuna conditiile colaborarii, ne imputernicesti sa te reprezentam, ne facem treaba efectiv si suntem in contact in tot acest timp, ai garantia unui parteneriat de incredere si incepi sa iti dezvolti afacerile. Poti vedea pasii descrisi aici, pe scurt.

Cum stiu daca sa am incredere in voi?

Nu iti pot spune cat de importanta este, în relatiile de afaceri, prezenta increderii in celalalt partener, cu atat mai mult in ceea ce priveste colaborarea cu contabilul sau firma de contabilitate. Aceasta devine mai mult decat un partener, o parte din entitatea ta. Poti vedea ce spun clientii despre noi si, la cerere, te putem pune in legatura cu ei. Am reusit de atata vreme sa crestem pe aceasta piata datorita seriozitatii, datorita faptului ca un cuvant dat unui partener, colaborator sau salariat a fost intotdeauna respectat. Cum altfel ai putea crede ca au stat langa noi clienti de 9, 11 si chiar 18 ani? Vechimea medie a colaborarii cu clientii nostri este de peste 6 ani, iar acest lucru spune multe. Oricum, nu ne crede pe cuvant! Informeaza-te, incepe colaborarea si testeaza-ne in situatiile de afaceri ce iti apar, iar in final comunica-ne increderea ta – atunci cand o dobandesti. Pe tot acest drum esti insotit de asigurarile noastre pe care le respectam.

Cat costa?

Intentia noastra este de a oferi preturi corecte si transparente, corelate cu volumul de munca necesar. Te rugam sa consulți grila noastra de tarife pentru a vedea acest lucru si sa iti calculezi pretul pe structura afaceri tale. Acel pret ti-l garantam indiferent de ce s-ar intampla in primele sase luni ale colaborarii noastre, atata vreme cat datele introduse de tine sunt corecte. Si ca sa fii sigur ca asa se intampla, trimite-ne prin email optiunile tale si noi iti vom pregati contractul conform optiunilor selectate.

Preturile bune sunt doar unul dintre avantajele pe care ti le oferim, unul dintre modurile prin care vrem să te auzim spunand: „Aceasta este «firmadeconta.ro» cu care colaborez!”.

E posibil sa gasesti pe piata preturi mai mici, dar cu servicii pe măsura prețului. Oricum, noi ne dorim doar acei clienti care inteleg faptul ca un serviciu de contabilitate profesionist si de incredere aduce beneficii infinit mai mari prin solutiile contabile, financiare si consultanta de afaceri  decat o reducere nesemnificativa de costuri asociata cu un serviciu contabil, de multe ori obscur. Noi ne propunem sa iti oferim cele mai bune preturi pentru servicii contabile excelente.

Cum are loc transferul documentelor?

Aceasta este una dintre principalele doua provocari de depasit în acest gen de colaborare. Exista mai multe solutii, fiecare cu avantajele și minusurile proprii.

Scanarea documentelor

Este metoda pe care o preferam si pe care o consideram de viitor. Are doua mari avantaje pentru client: faptul ca nu pierde timp prin deplasarea lui din birou pentru trimiterea documentelor si faptul ca se creeaza o arhiva electronica cu documentele firmei, la care poate avea acces ulterior mult mai usor decat in cazul celei fizice. Principalul dezavantaj il constituie accesul la un scaner.

Trimiterea prin curier

Este o metoda larg folosita in prezent. Are avantajele unor costuri reduse (13-17 lei), rapiditatea in primirea documentelor si faptul ca nu e necesar sa te deplasezi din birou. Dezavantajul major este cel legat de costurile implicate, care, totusi, nu sunt foarte ridicate.

Trimiterea documentelor prin posta

Este o metoda clasica, dar care inca functioneaza cu succes. Avantajul ei este ca are costuri mai reduse decat trimiterea prin curier (6-7 lei), iar dezavantajul ei major este faptul ca e necesar sa mergi la posta pentru a trimite/ridica documentele. Functioneaza bine, mai ales pentru colaborarile cu firme din orase mai mici sau cele unde deplasarea pana la posta nu e o problema.

Predare directa

Prin predarea acestora la sediul nostru sau ridicarea de catre noi de la sediul tau.

Cum tin contactul cu voi ?

Ai la dispozitie o multitudine de variante din care poti sa o alegi preferată de tine: telefon, mail, chat (skype sau google). Daca vrei sa ne vedem fata in fata, putem face acest lucru cu o programare in prealabil sau printr-o videoconferinta.