Servicii pentru PFA

Esti PFA? Este simpla partea de contabilitate pentru PFA-uri? Te-ai gandit vreodata cat timp aloci lunar, trimestrial, anual, intocmirii actelor, gestionarii lor si depunerii lor? Cat si ce inseamna pentru tine acest timp? Bani, relaxare, mai multe contracte.

Pe langa toate acestea stii care sunt toate avantajele oferite de acest tip de organizare? Noi le cunoastem si stim cum sa profitam de ele in avantajul tau. Avem experti in contabilitatea PFA care iti vor sta la dispozitie tot timpul. Contacteaza-ne acum pentru a cunoaste cat de profitabila poate fi investitia in a iti lasa contabilitatea pe mainile noastre.

 

Ce facem pentru tine?

 

  • Iti punem la dispozitie  Smart BillCloud, cel mai utilizat soft de facturaredin Romania
  • Colectam periodic documentele fara sa te deplasezi – ne spui ora si vine curierul.
  • Iti oferim consiliere în utilizarea internetbanking-ului fie ca ai cont la ING, Banca Transilvania, Raiffeisen sau oricare alta;
  • Uiti de stresul rezolvarii adreseselor de la ANAF
  • Iti oferim consultanta personalizata cu privire la facilitatile/deductibilitatile pe care le poate avea un PFA profesie liberala;
  • Managementul (planificarea, informarea si urmarirea decontării) taxelor de plata catre stat (impozitul anticipat și contribuția la fondul de sanatate) pe fiecare sursa de venit (profesie liberala, cedarea folosinței bunurilor, proprietate intelectuala etc)
  • Depunem declaratiile estimative de venit cod 220, declaratii fiscale privind venitul realizat cod 200, declaratia 392 A sau B dupa caz, declatiile de TVA cod 300, 301, declaratia 112 privind salariatii si alte declaratii recapitulative

 

 

Ce ai de castigat in urma colaborarii cu Firma de Conta:

 

Economisesti timpul acordat contabilitatii, singurul lucru pe care va trebui sa il faci va fi acela de a ne preda actele

Ai garantia ca nu vei mai plati majorari si penalitati cauzate de necunoasterea termenelor si a procedurilor

Toata responsabilitatea asupra interactiunii cu reprezentantul fiscal va fi a noastra

Vei avea parte de consultanta financiara si fiscala adecvata activitatii pe care o desfasori primita direct si personalizat de la profesionisti in domeniu

 

Vei primi rapoarte trimestriale cu privire la situatia contabila si a taxelor scadente si decontate.

Vrei sa afli mai multe?

Contacteaza-ne

 

 

Pachet 1
100 lei/luna sau  1000 lei/an*
Un singur obiect de activitate declarat norma de venit, neplatitor de TVA si fara cod VIES
Ridicarea documentelor prin curier trimestrial 
 Program de facturare SmartBill in Cloud inclus
Intre 50 si 100 de documente pe an**
Reminder cu sumele de plata a impozitelor trimestriale cu 15 zile inainte de scadenta  
Verificarea online si/sau la ghiseul ANAF a platilor efectuate 
Intocmirea si depunerea tuturor declaratiilor (ex. cod 220, 200, 392 A, 392 B etc.)
4 ore de consultanta pe an
Reprezentare in fata organelor de control pe linie fiscala
Rezolvarea tuturor adreselor venite de la fisc prin deplasare la sediul ANAF de care apartine PFA-ul
Pachet 2
220 lei/ luna sau  2200 lei/an *
Un singur obiect de activitate declarat sistem real
Ridicarea documentelor prin curier trimestrial 
 Program de facturare SmartBill in Cloud inclus
 Intre 150 si 300 de documente pe an **
Reminder cu sumele de plata a impozitelor trimestriale cu 15 zile inainte de scadenta  
 Verificarea online si/sau la ghiseul ANAF a platilor efectuate 
Intocmirea si depunerea tuturor declaratiilor (ex. cod 220, 200, 392 A, 392 B etc.)
4 ore de consultanta pe an
Reprezentare in fata organelor de control pe linie fiscala
Rezolvarea tuturor adreselor venite de la fisc prin deplasare la sediul ANAF de care apartine PFA-ul
Pachet 3
 280 lei/ luna sau 2800 lei/an
1 pana la  3 surse de venit diferite inclusiv inchiriere, platitor de TVA in Romania sau detinator cod special de TVA  inregistrat in VIES sau PFA cu salariati 
Ridicarea documentelor prin curier trimestrial 
 Program de facturare SmartBill in Cloud inclus
 Intre 150 si 300 de documente pe an **
Reminder cu sumele de plata a impozitelor trimestriale cu 15 zile inainte de scadenta
 Verificarea online si/sau la ghiseul ANAF a platilor efectuate 
Intocmirea si depunerea tuturor declaratiilor (ex. cod 220, 200, 392 A, 392 B, D300, D394, D392, D112 etc.)
8 ore de consultanta pe an
Reprezentare in fata organelor de control pe linie fiscala
Rezolvarea tuturor adreselor venite de la fisc prin deplasare la sediul ANAF de care apartine PFA-ul

Contacteaza-ne ACUM

*pentru plata integrala pana la 31.03 a anului de referinta

** – 10% pentru mai putin de 50 respectiv 150 de documente

** +20% pentru mai mult de 100 respectiv 300 de documente

Peste 50 de PFA-uri medici, avocati, IT-sti si traducatori au ales pana acum sa lucreze cu noi.

Ei primesc informatii ritmice despre schimbarile legislative, participa la sedinte de consultanta, nu au grija adreselor venite de la ANAF si nu pierd timpul la ghiseele lor.

Alege servicii premium de contabilitate pentru PFA-ul tau.