MENIU
Termeni si conditii

Termeni şi condiţii

Prezentul document prin continutul sau pune la dispozitia tertilor utilizatori Regulamentul privind termenii si conditiile de utilizare a site-ului www.firmadeconta.ro cu toate subdomeniile lui.

Site-ul este operat de societatea Documents Storage Solutions SRL, cu sediul in Str. Aviatorilor nr. 3, Corbeaca, Ilfov inscrisa in Registrul Comertului cu numarul J23/2900/2009. Utilizarea site-ului (incluzand accesul, navigarea si cumpararea serviciilor de pe acest site) constituie un acord implicit de respectare a termenilor si conditiilor enuntate in cuprinsul prezentului document cu toate efectele si consecintele ce decurg din aceasta.

Administratorul site-ului isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment continutul acestui acord, fara notificarea prealabila a persoanelor care il utilizeaza, denumite in continuare „Utilizatori”. Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii si conditiile de utilizare a serviciilor, pentru a le putea consulta in orice moment.

 

Continutul site-ului si drepturile de proprietate intelectuala

Continutul acestui site nu poate fi utilizat, reprodus, distribuit, transmis, expus, in alte scopuri decat cele expres si legal permise. Extragerea oricaror informatii urmata de orice utilizare in scop comercial care depaseste sfera copiei private reglementate de lege sau pentru vanzare ori licentiere si fara a avea in prealabil un consimtamant scris al titularilor drepturilor de proprietate constituie o incalcare a termenilor si conditiilor.

Sunteti de asemenea de acord sa nu afectati si interferati in vreun fel cu elementele de securitate ale site-ului, cu elementele care previn sau restrictioneaza utilizarea, copierea unui continut sau elemente care intaresc limitele de utilizare a siteului sau a continutului acestuia.

Administratorul www.firmadeconta.ro face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor de pe site, insa uneori acestea pot contine inadvertente (specificatiile sau pretul produselor modificate de catre producator fara preaviz sau viciate de erori de operare). Atentie: fotografiile au caracter informativ si pot contine accesorii care nu sunt incluse in pachetele standard.

 

 

Frauda

In scopul accesarii si utilizarii anumitor sectiuni ale website-ului poate fi necesara crearea unui cont personal. Prin prezenta declarati ca va asumati integral responsabilitatea pentru toate si oricare dintre activitatile realizate prin intermediul contului pe care il deschideti pe website si, in consecinta, va sfatuim sa asigurati securitatea parolei contului sau a altor date de acces. In cazul in care securitatea contului pe care il detineti este compromisa, trebuie sa anuntati imediat administratorul site-ului. nu este responsabil pentru daunele care va sunt cauzate sau care sunt cauzate tertilor de orice fel, prin utilizarea neautorizata a contului.

 

Drept aplicabil

Prin folosirea site-ului, utilizatorul se declara de acord asupra faptului ca legile romane vor guverna Termenii si conditiile de utilizare si orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre utilizatori si administratorii Documents Storage Solutions SRL sau asociatii/partenerii/afiliatii acestuia. In cazul unor eventuale conflicte se va incerca mai intai rezolvarea acestora pe cale amiabila, iar daca rezolvarea pe cale amiabila nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat in instanta, in conformitate cu legile romane in vigoare.

 

Disponibilitatea serviciului

Administratorul site-ului isi rezerva dreptul de a modifica structura si interfata oricarei pagini sau subpagini a site-ului in orice moment si la orice interval de timp liber ales, avand dreptul de a intrerupe temporar sau permanent, partial sau in totalitate serviciile puse la dispozitia publicului prin intermediul acestui website fara vreo notificare prealabila individuala sau generala.

Daca aveti intrebari sau nelamuriri in legatura cu acesti termeni de utilizare, nu ezitati sa ne contactati prin intermediul formularului dedicat de contact sau la adresa de email suport.clienti @firmadeconta.ro

Mod functionare

Cererile de oferta sau cererile de produse de consultanta efectuate pe site-ul www.firmadeconta.ro si toate site-urile conexe sunt confirmate printr-un e-mail de inregistrare primit dupa finalizarea comenzii.

In urma finalizarii cu succes a unei cereri online, utilizatorul cumparator primeste pe adresa de mail furnizata primirea acestei solicitari. Urmeaza emiterea unei oferte, sau a unei facturi proforme dupa caz. In urma achitarii proformei si a transmiterii tocumentelor necesare efectuarii lucrarilor contabile sau de consultanta finaciara sau fiscala, sedintele de consultanta se vor programa in termen de maxim 7 zile lucratoare de la data primirii documentelor.

 

Modalitati de plata

Pentru cumpararea de servicii de contabilitate, personal salarizare, consultanta fiscala, analiza financiara si audit DOCUMENTS STORAGE SOLUTIONS SRL accepta urmatoarele modalitati de plata:

 

 

Plata cu cardul

Plățile prin intermediul cardurilor de debit sau credit sunt procesate de către http://mobilpay.ro/, partenerul DOCUMENTS STORAGE SOLUTIONS SRL în procesarea acestor plăţi. Comunicaţia cu procesatorul se face prin intermediul unei conexiuni securizate SSL, datele transmise fiind criptate. Toate informaţiile privind cardul vor fi prelucrate exclusiv de catre procesatorul de plăţi.

Prin menținerea activă a opțiunii Activează opțiunea plăți rapide, prezentă în formularul de plată online pus la dispoziția DOCUMENTS STORAGE SOLUTIONS SRL de către procesatorul de plăți, utilizatorul își dă acceptul pentru activarea serviciului prin care se vor putea efectua ulterior plăți online doar prin introducerea codului de securitate CVC2/CVV.

Plata prin transfer bancar

Se va face pe baza proformei primite in urma comenzii dvs, pe datele bancare transmise de dvs.

 

Plata prin ramburs

Livrarea se face prin curier rapid. Toate comenzile efectuate in cursul zilei pana in ora 14:00 vor fi predate firmei de curierat Fan Courier in aceeasi zi, livrarea efectuandu-se in termen de 24-48 ore (1-2 zile lucratoare, exceptie facand zilele libere legale sau conditii meteorologice extreme). Dupa predarea plicului / coletului catre firma de curierat, cumparatorul primeste instiintare pe adresa de mail introdusa in momentul lansarii comenzii, cu numarul de expeditie alocat de sistemul firmei de curierat.

Taxa de transport

Taxa de transport este suportata exclusiv de client, in urma alegerii personale a acestei modalitati de livrare si de plata si este in valoare de 15 lei atat pentru Bucuresti, cat si pentru zonele limitrofe*.

*zone ce fac parte din raza de acoperire a Fan Courier Express SRL, care pot fi modificate unilateral de aceasta. Exceptie fac zonele din afara ariei de acoperire Fan Courier, pentru care se percepe taxa pe kilometru suplimentar de la cel mai apropiat punct de lucru Fan Courier din zona respectiva, caz in care veti fi contactat telefonic sau prin e-mail de catre un operator DOCUMENTS STORAGE SOLUTIONS SRL pentru instiintare.

 

Returnarea contravalorii sedintelor de consultanta

www.firmadeconta.ro este o platformă online prin intermediul căreia utilizatorii site-ului pot achiziţiona servicii de consultanta si analiza finaciar contabila, servicii de contabilitate, expertiza contabila,  servcii de personal salarizare efectuate de DOCUMETNTS STORAGE SOLUTIONS SRL. Pe cale de consecinţă, întreaga răspundere faţă de utilizatori în legătură cu serviciile respective revine prestatorului. Aceasta îşi asumă integral răspunderea faţă de cumpărătorii de servicii pentru eventualele întarzieri, amânari, anulări sau pentru orice alte probleme în legătură cu sedintele rezervate prin platforma www.firmadeconta.ro, pentru derularea acestora în condiții necorespunzătoare sau in alte condiții decât cele comunicate public de organizator sau cele prevăzute de legislația in materie, precum şi pentru orice restricții impuse cu privire la evenimente de terțe persoane implicate in organizarea lor sau de autorități. Organizatorul are dreptul sa modifice datele de desfășurare a evenimentului, noile informații fiind anunțate prin mijloace de comunicare specifice.

Sumele achitate prot fi returnate numai cu respectarea condiţiilor contractuale pentru servciile recurente sau prin exprimarea scrisa in termen de 24 de ore de la finalizarea sedintei de consultanta daca aceasta prevede respectarea garatiei de satsfactie si in nici un caz ulterior acestui termen.

 

Nota de informare privind protectia datelor personale                

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, administratorul site-ului va administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de utilizatori. Va informam ca datele personale pe care utilizatorii le furnizeaza administratorului site-ului sunt prelucrate in scopul oferirii in conditii optime a servicilor. Utilizatorii inteleg si accepta ca datele personale pe care le furnizeaza sunt prelucrate in scopul oferirii in conditii optime de catre administratorului site-ului a serviciilor de reclama, marketing si publicitate, a serviciilor de comunicatii electronice si a serviciilor asociate platformei online de vanzare bilete la evenimente.

Fiecare utilizator, la optiunea sa proprie, furnizeaza unele dintre datele sale personale pentru a beneficia de serviciul oferit de catre administratorul site-ului. Refuzul furnizarii anumitor date poate conduce la imposibilitatea accesarii anumitor servicii prin intermediul site-ului.

Datele dvs. cu caracter personal pot fi furnizate partenerilor contractuali ai DOCUMENTS STORAGE SOLUTIONS SRL implicaţi în furnizarea serviciilor prin intermediul site-ului.

Conform Legii nr. 677/2001, fiecare utilizator beneficiaza de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a se adresa justitiei.

Totodata, utilizatorul are dreptul sa se opuna prelucrarii datelor personale care il privesc si sa solicite stergerea datelor. Utilizatorii inteleg si accepta ca stergerea datelor lor personale va fi urmata de imposibilitatea de a accesa serviciul oferit de catre administratorul site-ului.

Pentru exercitarea acestor drepturi, fiecare utilizator poate face o cerere in scris in acest sens, pe care sa o trimita apoi prin posta la adresa administratorul site-ului: DOCUMENTS STORAGE SOLUTIONS SRL, cu sediul in str. Aviatorilor nr. 3, Com. Corbeanca, jud. Ilfov  sau prin e-mail la adresa: suport.clinenti@ firmadeconta.ri

 

Limitarea răspunderii

DOCUMENTS STORAGE SOLUTIONS SRL nu răspunde sub nicio formă, în nicio masură și nu poartă niciun fel de responsabilitate pentru serviciul de procesare a plăților cu cardul. DOCUMENTS STORAGE SOLUTIONS SRL nu este responsabil pentru niciun fel de eroare și/sau fraudă decurgând din, sau în legatură cu acest serviciu. Totuși, deşi serviciile de plată sunt oferite și dirijate in totalitate și in mod independent de catre furnizorii nostru, DOCUMENTS STORAGE SOLUTIONS SRL va întreprinde toate măsurile rezonabile pentru a limita pe cât posibil riscul apariției acestor erori și/sau fraude.

 

Factura fiscala persoane juridice

Pentru comenzile efectuate in numele unei entitati juridice se emit facturi proforme urmate de facturi fiscale in urma achitarii sumelor in conturile indicate pefactuar proforma. Solicitarea facturii trebuie sa contina: numele pe care s-a efectuat comanda si datele de facturare complete (nume societate, CUI, Nr. Reg Comert, Sediu Social, Cont bancar, banca la care este deschis contul, delegat).


SOLICITARE ACORD ȘI INFORMARE GENERALĂ CU PRIVIRE LA POLITICA NOASTRĂ DE PRELUCRARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Vă mulțumim pentru interesul acordat serviciilor și produselor Documents Storage Solutions SRL. Pentru noi, având în vedere relația specială cu Dvs., este deosebit de important să asigurăm protecția datelor cu caracter personal pe care ni le furnizați. În aceiași măsură Confidențialitatea datelor Dvs. cu caracter personal este extrem de importantă pentru noi.

Societatea Documents Storage Solutions SRL, cu sediul social în Corbeanca, str. Aviatorilor, nr. 3, jud. Ilfov, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerțului  sub nr. J23/2900/2009, având CUI 26334268, în calitate de Operator de date cu caracter personal (denumită în continuare „Societatea” sau „Operatorul”), respectă întocmai prevederile legale în vigoare privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date. Ne angajăm să prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal în concordanță cu Regulamentul (UE) 679/2016 (GDPR), precum și cu orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul României. 

Societatea este proprietară a site-ului www.firmadeconta.ro, astfel încât toate informațiile cuprinse în acest material au legătură și sunt valabile în raport cu activitatea pe “site-ul "www.firmadeconta.ro”, denumit în continuare site-ul. 

Pentru a înțelege mai bine politica noastră de protecție a datelor, vă invităm să citiți acest material. Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această Politică de protecție a datelor cu caracter personal („Politica”) fără a vă cere acordul prealabil și fără a fi supuși unei proceduri de notificare individuală ori specială a modificărilor aduse. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe site versiunea actualizată a Politicii de protecție a datelor cu caracter personal, rămânând în sarcina dumneavoastră să verificați conținutul acestei Politici ori de câte ori accesați site-ul, pentru a vă asigura că sunteți la curent cu ultima versiune. 

Vă stăm la dispoziție pentru informații și pe email suport.clienti @firmadeconta.ro.

1. Cine suntem?

Calitatea de Operator de Date cu caracter personal o are Societatea Documents Storage Solutions SRL, cu sediul social în Com. Corbeanca Str. Avoatorilor nr. 3, jud. Ilfov, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Cluj sub nr. J23/2900/2009, având CUI 26334268. 

Este posibil să transmitem datele personale pe care ni le furnizați către companii afiliate și/sau către alți parteneri și colaboratori cu care avem stabilite raporturi contractuale în vederea desfășurării activităților noastre și a îndeplinirii obligațiilor legale care ne revin. Transmiterea de date personale către terți are loc în baza unui angajament de confidențialitate din partea acestora și o asumare a asigurării protecției datelor.

 

2. Ce fel de date personale prelucrăm

Datele personale pe care le prelucrăm sunt: nume, prenume, adresă, adresa de email, număr de telefon, IP si Cod Fiscal

De asemenea, vă punem la dispoziție pe site o secțiune specială dedicată oferirii de testimoniale, respectiv materiale scrise însoțite sau nu de fotografia pe care o încărcați personal pe site sau prin intermediul site-urilor de socializare afiliate sau materiale audio sau video în care să expuneți experiența dumneavoastră raportat la serviciile de pe site și care pot fi utilizate de către Operator în scopul serviciilor de reclamă, marketing și publicitate a site-ului, inclusiv prin publicare pe acest site, dar și pe alte canale de promovare. 

Când vizitați site-ul, colectăm automat anumite informații despre dispozitivul dumneavoastră, cum ar fi informații despre browser, adresa IP, fus orar și unele cookie-uri instalate pe dispozitiv. 

Folosim Google Analytics pentru a ne ajuta să înțelegem cum utilizează clienții noștri site-ul - puteți citi mai multe despre modul în care Google utilizează informațiile dvs. personale aici: https://www.google.com/intl/ro/policies/privacy/. De asemenea, puteți renunța la Google Analytics aici: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.

Vă rugăm să consultați și secțiunea privind Politica de cookie-uri afișată pe pagina principală a site-ului nostru

Nu colectăm și nu prelucrăm date sensibile, definite ca atare de GDPR. Nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor.

 

3. Scopul pentru care prelucrăm date personale

Solicităm și prelucrăm date personale pentru: 

- transmiterea de informatii privind modificarile legislative din Romania cu impact in mediul antreprenorial

- a face posibilă crearea contului dumneavoastră pe site și funcționarea site-ului 

- asigurarea plății sumelor aferente serviciilor oferite pe site-ul nostru

- transmiterea de newslettere, invitații, materiale legate de serviciile noastre și - informații legate de evenimentele sau programele pe care le organizăm sau pe care le promovăm – dacă vă oferiți consimțământul în acest sens 

oferirea de răspunsuri la reclamațiile plasate

- evaluarea serviciilor oferite pe site 

- monitorizarea vânzărilor și comportamentul Clienților, scopuri administrative, de media și altele asemenea - dacă vă oferiți consimțământul în acest sens

- comunicarea de oferte de bunuri și/sau servicii - dacă vă oferiți consimțământul în acest sens.

4.Temeiurile prelucrării

Operatorul are dreptul de a prelucra date personale pentru scopurile prezentate mai sus: 

pentru că prelucrarea datelor este necesară pentru a face posibilă crearea contului, funcționarea site-ului și accesul la serviciile oferite pe site (încheierea contractului de prestări servicii la 2 distanță), realizarea plății costurilor aferente serviciilor prestare și oferirea de răspunsuri la reclamațiile plasate, dacă este cazul, 

pentru că v-ați dat consimțământul expres în acest sens prin bifarea căsuțelor aferente 

În cazul în care prelucrarea datelor nu este necesară pentru încheierea și executarea raporturilor noastre juridice, nu vom prelucra date personale pentru niciunul dintre scopurile de mai sus dacă nu avem consimțământul dumneavoastră în acest sens.

5. Durata de stocare și prelucrare a datelor personale

Prelucrăm și stocăm datele personale pe durata necesară îndeplinirii scopurilor pentru care datele au fost colectate și în orice caz pe perioada impusă de reglementările legale aplicabile. 

Actualizăm periodic baza noastră de date astfel încât să nu stocăm date care nu mai sunt necesare scopurilor pentru care au fost colectate.

 

6. Măsuri de securitate a datelor

Societatea asigură măsurile tehnice și juridice adecvate pentru a asigura o protecție efectivă a datelor cu caracter personal aparținând persoanelor care ne furnizează astfel de date. 

Ne angajăm să vă păstrăm datele personale în siguranță și luăm măsurile rezonabile în acest sens, inclusiv împotriva accesului neautorizat, al utilizării neautorizate a datelor, distrugerii, pierderii sau alterării acestora. 

Ne instruim sistematic angajații legat de importanța protejării datelor cu caracter personal, am instituit proceduri interne în acest sens și, în plus, depunem toate eforturile pentru a ne asigura că și partenerii noștri gestionează măsuri adecvate pentru prelucrarea datelor personale care pot ajunge la ei în cadrul raporturilor noastre contractuale. 

De asemenea, plățile care se efectuează prin intermediul site-ului nostru, strict pentru achitarea serviciilor pe care noi vi le punem la dispoziție, se realizează în condiții de securitate, conform politicilor de securitate implementate de furnizorii acestui serviciu: euplatesc.ro (www.euplatesc.ro) / mobilpay.ro (www.mobilpay.ro).

 

7. Transmiterea datelor către alte persoane

Este posibil să transmitem datele personale pe care ni le furnizați către companii afiliate și/sau către alți parteneri și colaboratori cu care avem stabilite raporturi contractuale în vederea desfășurării activităților noastre și a îndeplinirii obligațiilor legale care ne revin, cum ar fi: specialiștii care postează materiale pe site, furnizorii de servicii informatice, de servicii de contabilitate, de servicii juridice, de servicii de marketing, de servicii de curierat, de servicii de internet și telefonie mobilă, procedatorii de plăți care sunt autorizați de noi să intermedieze plățile, specialiști în domeniul de activitate în care activăm, pe care îi contractăm pe a vă oferi o calitate cât mai bună a serviciilor noastre și alți asemenea furnizori. 

Transmiterea datelor către terțe persoane are loc sub rezerva asumării de către acestea a clauzelor de confidențialitate pe care le stabilim. 

De asemenea, putem transmite unele din datele personale colectate către autoritățile sau instituțiile publice competente, atunci când legea impune acest lucru sau către instanțele de judecată atunci când ne apărăm în justiție sau când ni se cere de către instanță acest lucru. 

Vă rugăm să consultați și secțiunea privind Politica de cookie-uri afișată pe pagina principală a site-ului nostru.

Transferul datelor cu caracter personal în afara țării 

În contextul operațiunilor descrise mai sus, datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi transferate în afara țării către state din Uniunea Europeana (“UE”) sau din Spatiul Economic European (“SEE”). 

Astfel, vă informăm că orice transfer efectuat de către Operator către un stat membru UE sau SEE va respecta prevederile legale din Regulamentul General privind protecția datelor nr. 2016/679 adoptat de Parlamentul European (“GDPR”). 

Datele cu caracter personal menționate în aceastănotăde informare nu sunt transferate către state care nu asigură protecție adecvatăîn ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal.

8. Ce drepturi aveți în legătură cu datele personale pe care ni le furnizați

Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu caracter personal prin adopta de măsuri tehnice și organizatorice adecvate, conform standardelor industriei. Platforma este aliniată la cerințele GDPR și folosește tehnologie de criptare și securizare a datelor la nivelul celor folosite de instituțiile bancare. 

Vă asigurăm și vă respectăm drepturile stabilite prin legislația în vigoare. 

Dreptul la informare – puteți solicita informații și detalii privind activitățile de prelucrare a datelor personale. Vă stăm la dispoziție la adresa de email: suport.clineti@firmadeconta.ro. Suntem atenți la asigurarea dreptului dumneavoastră de a primi informații clare, transparente, ușor de înțeles și accesibile cu privire la modul în care vă prelucrăm datele, inclusiv detalii legate de drepturile pe care le dețineți în acest sens și care sunt prezentate și în acest document. 

Dreptul la rectificare – în cazul în care constatați că datele dumneavoastră personale pe care le prelucrăm sunt incorecte, incomplete, inexacte, le puteți rectifica sau le puteți completa printro simplă solicitare de rectificare trimisă la adresa de email suport.clienti@firmadeconta.ro. 

 

Dreptul la stergerea datelor ("dreptul de a fi uitat") – puteți obtine ștergerea datelor, în cazul în care prelucrarea acestora nu a fost legală sau în alte cazuri prevăzute de lege, Ștergerea datelor poate avea loc în oricare dintre situațiile următoare:

a) nu mai avem nevoie de datele personale pentru îndeplinirea vreunuia dintre scopurilor pentru care le-am prelucrat anterior; 

b) vă retrageți consimțământul pe baza căruia v-am prelucrat anterior și nu există un alt temei juridic pe care ne putem baza o prelucrare viitoare; 

c) vă opuneți prelucrării datelor atunci când prelucrăm datele în scop de marketing direct (inclusiv, profilarea în scop de marketing direct), 

d) vă opuneți prelucrării datelor bazat pe interesul nostru legitim și nu putem să demonstrăm că avem motive legitime care justifică prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților dumneavoastră; 

e) datele personale sunt prelucrate contrar legii; 

f) datele personale trebuie șterse pentru a ne conforma obligațiilor noastre legale.  

 

Vă vom putea respinge solicitarea de ștergere a datelor dacă: 

a) trebuie să ne conformăm unor obligații legale de a păstra datele; 

b) dacă datele ne sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apărarea drepturilor noastre în justiție.

 

Dreptul la restricționarea prelucrării - puteți solicita restricționarea prelucrării în cazurile în care: 

a) contestați exactitatea datelor pe o perioadă care ne permite verificarea corectitudinii datelor; 

b) prelucrarea este ilegală, dar vă opuneți ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea; 

c) în cazul în care Operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar dumneavoastră ni le solicitați pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță sau în fața organelor de arbitraj; 

d) în cazul în care v-ați opus prelucrării, pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile noastre legitime prevalează asupra drepturilor dumneavoastră. 

 

Dreptul de opoziție – vă puteți opune în special, prelucrărilor de date care se întemeiază pe interesul nostru legitim. 

Dreptul la portabilitatea datelor - puteți primi, în anumite condiții, datele personale pe care ni le-ați furnizat, într-un format care poate fi citit automat sau puteți solicita ca respectivele date să fie transmise altui operator 

 

Dreptul de a depune plângere - puteți depune plângere fată de modalitatea de prelucrare a datelor personale la Autoritatea Natională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP). Date de contact și informații legate de ANSPDCP găsiți pe site-ul http://www.dataprotection.ro/. 

 

Dreptul de retragere a consimțământului – în cazurile în care prelucrarea se întemeiază pe consimțământul dvs., vi-l puteți retrage oricând. Retragerea consimțământului va avea efecte doar pentru viitor, prelucrarea efectuată anterior retragerii rămânând in continuare valabilă. 

 

Dreptul de a nu fi supus unor decizii automate sau profilare suplimentare aferente deciziilor automate: puteți cere și obține intervenția umană cu privire la respectiva prelucrare sau vă puteți exprima propriul punct de vedere cu privire la acest tip de prelucrare 

Vă puteți exercita aceste drepturi, fie individual, fie cumulat, foarte ușor, prin simpla transmitere a unei solicitări pe email la adresa suport.clienti@firmadeconta.ro.

 

9. Datele de contact ale responsabilului cu protecția datelor

Roxana Vlad, tel. 0799300200, email: suport.clienti@firmadeconta.ro 

 

10. Date ale minorilor

Nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor care nu au împlinit vârsta de 18 ani. Vă rugăm să nu vă creați cont pe site-ul nostru și să ne furnizați nicio informație în cazul în care nu aveți împlinită vârsta de 18 ani. 

 

Societatea are dreptul de a modifica Politica de protecție a datelor oricând, fără o notificare prealabilă, postând varianta actualizată pe site. Aveți obligația de a citi Termenii și condițiile, Politica de protecție a datelor și Politica de cookie-uri ori de câte ori accesați site-ul.