MENIU
Asociaza-te cu cei pregatiti pentru mai mult si mai bine!
Cele mai mari diferente se intalnesc la inaltimi, iar cei care vor sa ajunga acolo primesc:
O echipă întreagă care se asigura că totul este la zi
Minim 4 intalniri pe an, in care analizam situatia economica, contabila si fiscala a companiei tale
Îți trimitem periodic (lunar sau trimestrial) un raport complet dedicat, simplu de inteles, care cuprinde concluziile si recomandarile specialistilor nostri
Te tinem mereu la zi cu modificarile legislative ce pot avea impact pentru afacerea ta, alaturi de sfaturile consultantilor nostri pentru aplicarea acestora
Primesti raspuns in cel mult 90 de minute la problemele uzuale si maxim 3 zile la problemele complexe
Cu totii suntem diferiti
iar la noi, diferentele se regasesc in modul cum facem lucrurile pentru fiecare afacere in parte, de aceea:
Analizăm atent fiecare afacere
Punem sub semnul întrebării toate perspectivele ei
Vedem ce se întâmplă în afara cutiei de contabil
Înțelegem ce înseamnă managementul afacerii tale în era schimbărilor
Te ajutam să înțelegi de ce ai obținut anumite rezultate
Îți dăm soluții practice pentru a te îmbunătăți
Îți recomandăm cum să maximizezi profitul și să îți reduci costurile
Si facem toate acestea pentru că ne place să gândim diferit!
Afla beneficiile complete oferite de FdC!
De ce sa ne alegi
Suntem mai mult decât niste contabili,
suntem acel manager financiar pe care il vrei in afacerea ta!
Printre serviciile care ne recomanda se regasesc:
Contabilitate manageriala
Te susține să:

Iei decizii strategice bazate pe optimizarea indicatorilor de gestiune ai afacerii si sa implementezi un sistem de indicatori de performanta pentru departamentele active.

Administrare
personal
Îți rezolvă:

Administrarea dosarelor și solicitărilor angajaților, calcul salarial, menținerea relației cu autoritățile și consultanță în recrutare.

Analiza
financiara
Îți oferă o viziune și sprijin în:

Consultanță privind implementarea planului de afaceri, înființarea firmei și întocmirea tuturor formalităților la Registrul Comerțului și ANAF, cu noi mereu este rapid și sigur.

Consultanta
fiscala
Te ajuta în:

Rezolvarea provocărilor legate de taxe și impozite, sprijin pentru luarea unor decizii de business informate și asistență fiscală în situații complexe.

Acum uita de birocrație,
timp și bani pierduți!
Programeaza o intalnire de evaluare pentru afacerea ta!
Contact
Noi am observat,
ca o colaborare pe termen lung,
ofera o claritate pe termen lung!
Alege sa colaborezi impreuna cu de Firma de Conta in functie de activitatea pe care o desfasori:
Activitate INTENSA
stadiu al afacerii tale:
  • pentru companii mature
  • ai un volum mare de documente
  • ai peste 150 de salariați
  • ai mai multe centre de profit
  • ai propriul departament de contabilitate
Activitate MEDIE
stadiu al afacerii tale:
  • esti o firma in dezvoltare
  • ai un volum mediu de date
  • ai un volum de documente cuprins între 200 și 3.000
  • ai un software specializat de contabilitate
Activitate REDUSA
stadiu al afacerii tale:
  • esti la inceput de drum sau ai un volum constant de activitate
  • ai un volum minim sau mediu de documente (maxim 800)
  • lucrezi cu un numar redus si constant de salariati
  • Nu detii un sistem intern de gestiune care sa exporte date catre contabilitate
Investitiile sunt importante!
De aceea, am creat pentru tine un sistem de calcul pentru a ne cunoaste repede si eficient!
Afla in 3 minute:
La final vei primi un raport personalizat pe nevoile de crestere ale afacerii tale.

Obține raportul acum!
Calculator tarifar
Garanția rezultatelor vine din modul în care știm să lucrăm în echipe complexe
25
ANIEXPERIENTA
450
CLIENTIMULTUMITI
100
MILIOANEEURO
cifra de afaceri cumulata a clientilor nostri
Cu timpul am învățat să recrutăm oameni excepționali, care vin la muncă pentru că iubesc ceea ce fac și înțeleg că, prin munca lor, dezvoltă munca celorlalți.

Din acest motiv suntem incantati ca impreuna am ajuns aici:
  • 25 de ani de experiență pe piața contabilității

  • Peste 450 de clienți mulțumiți, cu o cifră de afaceri însumată de €100 milioane

  • Echipă formată din contabili autorizați, experți contabili și consultanți fiscali

  • Atitudine proactivă pentru dezvoltarea afacerilor clienților

  • Experiență cu provocările etapelor de start-up și scale-up

  • Cunoștințe de management strategic, marketing și vânzări

Echipa noastra
Vezi cum e la Firma de Conta
Pentru noi, comunicarea este cheia, acest lucru ne-a ajutat să avem colaborări lungi și prospere, în care toată lumea câștigă!
Aici este o mica parte din firmele care au crescut impreuna cu noi:
Iar garanția rezultatelor vine din modul în care facem echipa impreuna:
Testimoniale
Autoroller
Activitatea service-ului auto devenise mai mare si aveam nevoie de o mai buna organizare in firma. Am ajuns sa lucrez cu FirmaDeConta in urma recomandarii unui prieten rezolvase deja acest aspect. Cu ajutorul vostru, peronalul meu administrativ a reusit sa preia un sistem de gestiune pe care ma pot baza, de la stocuri pana la situatiile de clienti si furnizori. Acum realizez ca adevarata valoare a colaborarii vine in situatiile de analiza pe care le discutam lunar si cu ajutorul carora chiar am reusit sa imi clarific mai multe decizii strategice.
Apex Saltrans
Lucram cu FIrmaDeConta din 2013 cand am ajuns la ei ca urmare a unui control ANAF. A fost necesara refacerea contabilitatii pentru o buna perioada ca dispozitie primita de la control. In mai putin de o luna acesti oameni au reusit sa dea o imagine clara contabilitatii asa cu se pare ca era doar in mintea mea dar nu si pe hartie. Am trecut cu bine si peste 100.000 lei salavati la acel control, dar cel mai important este ca am castigat un partener pe care ma pot baza si alaturi de care fima mea a crescut in siguranta de aprope 3 ori de atunci.